4 Mart 2009 Çarşamba

Hannover Messe'den bildiriyor...

İlk kez 3 sene önce gelmiştim Hannover Messe 'ye... Demişlerdi ki 4 günlüğüne gidiyorsun. Ohayo dedim kendi kendime, naapçam o kadar orda? 1 gün - 2 gün gideriz sonra sağda solda takılırım diye düşünmüştüm. Ama evdeki hesap çarşıya uymamıştı, hesabı kendi fuar alanımıza göre yapınca... Kıyaslama için söylüyorum, m2 bazında bizim 10 hall'lük fuar alanı 1 birim dersek, burası 25 birim!!! Gerisini siz düşünün artık... Bunlardan 25 'i devasa olmak üzere toplam 36 hall var, açık alanlar da hariç!!!
Hele bir de fuar alanı içerisinde 4 tane ayrı otobüs hattı olduğunu söylersem... Ve hatta hatta bu 4 otobüs hattı, güzergahını oldukça uzun zamanda tamamladığından, bir uçtan diğer uca gitmek için ayrıca ekspres otobüslerin olduğunu yazsam??? Yok yok Kadıköy'den Topkapı'ya gitmiyoruz, Hannover Messe burası :) Sadece fuar alanı canım... Fuar alanı ki 2 adet metro istasyonuna sahip, Messe Kuzey ve Messe Doğu ... Tek istasyon kesmemiş :)İlk sene ne ayak kalmıştı ne bacak :) Yürümekten askerdekinden beter olmuştum. Gelin görün ki yıllar beni kaşarladı ve artık hazırlıklıyım. Bu sene biraz fiyasko ne yazık ki... Başbakanımız, krizin bizi teğet geçtiğini söyleyedursun, burayı kesinlikle geçmemiş :) Sönük denebilir. T-Mobile var Allahtan... Her zaman ki gibi müthişler, yazmazsak ayıp olur. Ürün - servisler, kullanılan teknolojiler, hostesler :) Allah Almanya 'yı korusun! Amen!Eskilerin Vodafone İmparatorluğu ise bu sene fena fışlamış... O hanedan, yerini basit bir mahalleye bırakmış. Yazık, yazık ki ne yazık... En son 2 sene önce gördüğümüz O2 ise ne yazık ki bu sene de yok. Neydi o 2 seneki önceki stant??? Sabaha kadar içip, rahat rahat alkolik olabilirdim... İlk izlenimler bunlar :) Bugün 12 hall dolaştık diyeceğim, düşünün geçen 6 saati... Çokomel'i zaten yarın gömerim kısmet olursa hahahahaha :)

Hiç yorum yok: