11 Mart 2009 Çarşamba

Ayşe Arman 'dan...

Bugün farklı bir şey yapacağım. Hürriyette okuduğum Ayşe Arman 'ın yazısının bir bölümünü yayınlayacağım. Hoşuma gitti de :) güldüm. Garip dedim...


"Ekranda Fener-Kayseri maçı var. Yerde halıda uzanmış yatıyor. Üzerinde bir şort bir tişört. Birden yanık keli, teni (burada havalar çok güzel) ve bedeni gözüme çok güzel görünüyor. Aman Allah'ım benim bir libidom var ve işte şimdi yükseliyor, hissediyorum. Bir aydır televizyon yapacağım diye stresten öldüğüm için yerlerde sürünüyordu. Hoşgeldin libidom! Gidip ona sarılıyorum. Kafamı, boynuna gömüyorum. İşte o sırada... Tam o sırada... Semih gol atıyor.

Sevgilim nasıl seviniyor, nasıl tezahurat yapıyor anlatamam. Ve ve ve hayatımda duyduğum en tuhaf şeyi söylüyor: "Sakın kıpırdama, böyle kal!", "Nasıl yani?" diyorum, "Pozisyon değiştirme uğurlu geldin." Önce dalga geçiyor zannettim, ama hayır, pozisyon değiştirmem o andan itibaren yasaklanıyor. Boynu ile göğsü arasında bir yere gömülmüş haldeyim. "Nefes almakta zorlanıyorum!" diyecek oluyorum ki... İkinci gol geliyor. Yine müthiş bir coşku. Ama tabii aynı pozisyonda durmak öyle kolay değil, belim ağrıyor, bir de sıkılıyorum, uyusam mı acaba derken daha eğlenceli bir şey buluyorum, sağ elimi bedeninde gezdirmeye başlıyorum.

Bana hiç "Ayşe" demez, diyor, en sert ses tonuyla, "Ben Fener maçı seyrediyorum!" Yani "Bana nasıl dokunursun!" demek istiyor, "Fener maçında öpüşmek, koklaşmak, ön sevişme bu tür şeyler yok, buna nasıl cüret edersin!"Ben yine pozisyonuma dönüyorum. Bu hafta yapacağım röportajları filan planlıyorum. Aradan bayağı bir zaman geçiyor, e çişim geliyor. "Tuvalate gidebilir miyim?" diyorum. Hiç hoşuna gitmiyor. "Peki git" diyor. Ayağa kalkıyorum... İşte o sırada Volkan, kırmızı kart görüyor ve oyundan atılıyor. Sevgilim de beni evden atacak! Öyle bir bakış fırlatıyor ki, "Tuvalate gidecek zamanı buldun" der gibisinden. Özür diliyorum. "Tamam, hadi çabuk gel" diyor. Hálá uğursuz ilan edilmedim demek! Hemen geri dönüyorum ve pozisyonumu alıyorum. Maç uzadıkça, uzuyor. Neyse ki, sonunda 2-0 bitiyor.

Bu Fenerliler gerçekten normal değil.Onları heyecan verici yapan da bu!"


Bi an kendimi gördümde...

Hiç yorum yok: