7 Mart 2009 Cumartesi

I amsterdam...

Wellcome on board :) Geldik dün gece yorgun argın ama hiç bu kadar macera yaşayacağım aklıma gelmezdi. Yaklaşık 30 kg 'luk tabutvari valizim, içinde onlarca Cebit broşürü olan külçe gibi sırt çantam ve içinde yok yok lap-top çantamla süründüm resmen. Trenin yaptığı ufak gecikme ile turizm ofisi kaçırdım :) Ofise güvenip otel rezervasyonu yapmamıştım! 3 çanta ile kapı kapı dolaşmaktan helak oldum. Her yer dolu!!! 6-7 otel dolaştım yook! En sonunda Hotel Alfa adında bir yerde kaldım ki, zamanında bolca Ankara Ulus 'ta da kalmışlığım vardı, yeminlen orası Four Seasons 'mış :) Sabah sağ salim uyanınca sevindim resmen :) Neyse sabah soluğu turizm ofiste aldık, ama gene patladık. Bura o kadar dolu ki, bugün gene farklı bir otelde kalacağım, son 2 gün başka bir otelde... Neyse hallettik ya of aman... He şu an kaldığım otelin bir merdivenleri var ki, Of Aman Nalan!!!

Hiç yorum yok: