20 Mart 2009 Cuma

Hayatta nefret ettiğim şeyler - 15

Off of... Yıllar geçiyor, bu yönüm değişmiyor, değişemiyor. Gerçekten neffffret ediyorum, dayanamıyorum. Büyük bir yaradır bu içimde, gitgide çekilmez olan... Bu ülkenin başına geçecek olsam, kazara :) memlekete yazık olur o ayrı ama gerçekten başa geçsem ilk yapacağım şey, öğle yemeğinden sonra 30 dk. uyku zamanı getirmek olur. Zaten sadece bu hareketle oyumu %70 'lere çıkarırım. Yatağa matağa gerek yok. Ayakta, masada, arabada, lap-topta... Yeter ki o gözler kapansın, içler geçsin, hüşuu içinde :) Yemin ediyorum, kalkınca tek başıma delerim dağları (gibi geliyo ama hani işte) Nefret ediyorum, öğle yemeğinden sonra çöken ağırlığa... Karabasan gibi, sarıyor tüm benliğimi, hareketsiz kılıyor tüm bedenimi... Off of... Hoca bana bi çare...

Hiç yorum yok: