21 Mart 2009 Cumartesi

Yine bana hüsran...

Bizde senaryo aynı... Hatta geçen haftanın karbon kopyası... Ya da genele vuralım, bu sezon hep aynı. Mehteran takımı gibin Fenerim, 2 ileri 1 geri... Son 5 dakikada 2-1 yenildik. Kazanmayı zaten beklemiyordum. Hele bir de daha 4. dakikada Guiza golü atınca, belliydi başımıza taş yağacağı :) Maçtan falan bahsemeyeceğim, niyetim 2 isimden bahsetmektir.

Alex ve Lugano... Gerçekten bu 2 adamı takımdan çıkartırsak, Fenerbahçemizin Bank Asya Ligi takımlarından bir farkı kalacağını sanmıyorum. E hadi sidik zoru bir de Gökhan Gönül'ü ekle... Ya gerisi??? Gazeteler yazmış, Aziz Başkan "Bizi Aragones yendi" demiş. E buna da şükür, zararın neresinden dönülse kardır. Günaydın Başkan... Bu şarkıyı sana armağan ediyorum, geç uyanmana... "Yine bana hüsran, yine bana hasret var... Yine bana esmer günler düştü, eyvah!"

Hiç yorum yok: