4 Mart 2009 Çarşamba

Show must go on Fenerbahçe!!!

Her sene ne kısmetse burada bir Fenerbahçe karşılaşması izliyorum. Nerede mi? HürTürk... Hürriyetçi Türk-Alman Dostluk Cemiyeti burası :) Türklerin egemen olduğu bir sokak içinde izbe bir aralıkta :) Hangi sokağa egemen olduğumuzu söylemek istemiyorum, RTÜK kapatır walla... İlk sene Bursaspor'la oynanan bir maçı Ati ile izlemiştik. Zaten o öğretmişti burayı bana... Geçen sene ise Ertuğ ile efsane Sevilla maçı rövanşını burada izlemek nasip olmuştu. Penaltılarda yaşadıklarımızı hatırlamak bile tüylerimin ürpermesine yetiyor. O ne güzel bir andı ya!
Bu sene de Sivasspor kupa yarı final maçı kısmet oldu. Tüm gün sarı-lacivert üstümle dolaşmıştım da... Ama ne maçtı gene ya! Yaw siz Fenerbahçeli topçular, siz hakkat bütün sezon neredeydiniz ya! Kendimi parçalıyordum buralarda, nasıl statta değilim diye... Şu son 2 maçta oynanan futbolun tadı damağımda kaldı desem yeridir. Bakalım Kayseri deplasmanı ne olacak? Ee maç sonu bi hatıra fotoğrafı da çektik elbet. Yenilgim yok maşallah burda, artık seneye kısmet :)

Hiç yorum yok: