6 Mart 2009 Cuma

Hayatta nefret ettiğim şeyler - 14

Fırsat buldukça ve tabii ki cebimde para bulabildikçe gezmeye çalışırım. Yurt dışına çıktıkça tutumlu tutumlu harcarız ya :) Bende ne zaman tekrar çıkacak olsam, evde sakladığım bozuklukları yanıma alırım. Atalarımız ne demiş, damlaya damlaya göl olur... Walla doğru billa doğru... Her seyahatte yanımda tek bir bozuk para kalmadan dönmeye çalışırım. Ancak ne mümkün!!! Ben bitirmeye çalıştıkça onlar artıyor. Mayoz mu artık mitoz mu çoğalıyor bilemem ama bitmek tükenmek bilmiyor yaw! 22 tane ile geldim, her harcamamda önce bozukluklara bakınıyorum, ama olmuyor işte... Bu sabah itibariyle saydım 51 olmuş!!! Nefret ediyorum, gerçekten... Sen misin yaman, ben mi? Asabım bozuluyor, şıkır şıkır dolaşmak zorunda kalıyorum, tüketeceğim seni...

Hiç yorum yok: