15 Mart 2009 Pazar

Made of Love / TE2009 part2

Konu aslında uç nokta felsefi... "Made of Love"... Benim hayat görüşlerimden birini işliyor bu parça adeta, bu nedenle yeri çok ayrı. Sözleri yazmak ve bestelemek, klibi çekmek istesem anca bu kadar olurmuş :)

İnanırım ki biz insanlar; dünyada duygu ve hislerimizin oluşturduğu ruhumuzla, sadece sevmek ve sevilmek için yaşarız. Hayatımızın odak noktası bu... Bunun dışındaki her şey yalan, sanal, palavra... Para, iş, kariyer ve daha aklınıza ne gelirse... Çok gülen olacaktır eminim :) Sayacaktır bla bla bla... O zaman sizin teorinize göre zengin olanlar hep huzurlu, fakir olanlar hep zavallı olurdu. Sağlıklı olanlar hep dinç, hasta ve sakat olanlarımız hep zayıf... Asla değil, aslaa... Bunu sizde biliyorsunuz... Bir anne şefkati, bir evlat sevgisi, bir günbatımı, bir sevilen yemeğin damak tadı, bir sevgilinin sıcaklığı, bir komikliğin verdiği tebessüm hepimizi mutlu ediyor. Sefilde olsak, yalnızda olsak, yatalakta olsak, CEO'da olsak, pazarda limoncuda...

Bedenden çıkar o ruhu geriye ne kalıyor ki? Hiç bir ölü gördünüz mü? İsterim ki hiç kimseler görmesin. Ama koyun yanına bol parayı, alın işinde otutturun, tutun kaldırın. O hala sizin ebeveyniniz mi, çocuğunuz mu, arkadaşınız mı, aşkınız mı? O ruh çıktıktan sonra... Tebessümü sağlayan, mutlu kılan, umut besleyen, yaşam gücü veren...

Uff daraldım gene, neyseki neşeli yerine geldik. Ferry Corsten, 2008 'in hemen sonunda çıkarttı bu single'ı... TOTW - 8. haftada yer vermişim bu şarkıya. Tarih 04 Aralık, daha ilk dinlediğimde beni fethetmişti zaten... Sonrasında her dinlediğimde gitgide artan hüzünlü tebessüme hiiç değinmiyorum. Neyse, klibi de çıkmış, ki ben bunu bilmiyordum. Cumartesi günü TE2009 'da John O'Calaghan 'ın performası sırasında bende görüntülemiştim. Zaten koyacaktım, vesile oldu... Klip malum radio edit olunca kısa kalmış, kuş gibin, üst postta seyretmişsinizdir. O derin hazzı vermekte yetersiz kalıyor :) Hem orninal versiyonunu, hemde kendi çekimimle TE2009 versiyonunu aşağıda bulabilirsiniz.

- Ferry Corsten feat. Betsie Larkin / Made Of Love (Original Mix)








Hadi bakalım şimdi neler yaşanmış TE2009'da ... (sese dikkat, düşürdüm çok çıkmasın diye ama orası fenaydı...)

Hiç yorum yok: