23 Mart 2009 Pazartesi

Man on the Run / TE2009 part3

Geçmiş zaman olur ki... Öncelikle bir kıyak... Yukardaki resim, çekmiş olduğum süper resimlerden biri. Tabii ki masa üstümü süslüyor. Aşağıdaki linkten paylaşmak istedim.

Trance Energy 2009 wall01 by Sadener

Evet, Man on the Run!... Bu şarkıyı ilk çıktığı hafta duyduğumda, bana ağır geleceğini tahmin etmiştim. Ama bu denli deil :) Yüzlerce kere dinlemişimdir, yüzleeeerce... Hatta defalarca burdada yazdım... Bu tahribat, kabul edilebilirlik eşiğinden çok yüksek... Mükemmel, harika, süpper! İnsan acı çekmekten de hoşlanırmış demek!

Dash Berlin feat. Cerf, Mitiska & Jaren / Man On The Run








Neyse... Gene tahmin ediyordum ki, bu şarkı mutlaka Trance Energy 2009 'da yer bulacaktı. Vee ne yazık tabii ki buldu. Burdaki acıya değinmek, gereksiz bile zaten... Şükür ki, hareketli bir remixiydi. Sadener benliği orda son bulmamalıydı... John O'Calaghan onbinleri... Bayanlar baylar! Karşınızda hayal gerçekliğinde bir boyut...

Hiç yorum yok: